Spännande dag imorgon

Imorrn har vi nämligen mösspåtagning och det ska bli spännande vet inte vad som händer på en mösspåtagning egentligen, mer än att man tar på sig studentmössan hehe. Men det återstår att se imorrn. VI ska iaf samlas kl. 14 i aulan och efter det ska alla till en badplats i närheten för femkamp. Hoppas det inte regnar!

Nu är det mycket studentsnack här i bloggen. Men det kan inte hjälpas, det är ju en sådan stor grej i ens liv och det är så mycket grejer som ska ordnas och gå på innan. Men nu tänkte jag iaf dela med mig av min inbjudan jag gjorde själv i photoshop till min studentmotagning:


Kommentarer
Postat av: Nadja

hur sätter du in flera bilder på ett inlägg?

2007-05-16 @ 22:34:09
Postat av: Emilia

Det är bara trycka på den lilla bildknappen som finns ovanför rutan där man skriver texten till inlägget. Trycker man där så kan man lägga in hur många man vill, en efter en.

2007-05-17 @ 10:06:08
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0