Studentbalen

Gud vad jag är glad idag. Balen blev verkligen lyckad och alla verkade trivas. Kändes verkligen som ett sista hej då, innan studenten och man blev lite nostalgisk där mot slutet. Allt blev verkligen lyckad. Alla var jättefina och alla var verkligen uppklädda, vilket inte jag förväntat mig. Och jag blev så nöjd med min klänning och mitt hår, även fast jag bara hade en timme på mig att fixa i ordning mig. Nathalie och jag hade ju detta som vårat projektarbete och vi båda kände absolut att vi lyckades. Det var också väldigt kul att alla verkligen följde temat i klädväg som var Black & White. Åå va bra det blev...
Maten var jättegod och restaurang-tvåorna gjorde verkligen ett bra jobb. Det här fick vi äta:

♥ Förrätt: Entrétallrik som bestod av laxtarta, kräftsallad på ägghalva, brie & mögelost
♥ Varmrätt: Black & White, med klyftpotatis, bearnaisesås, madeirasås och sparris
♥ Dessert: Choklasbakelse, jordgubbar och passionsfrukt & blåbärssorbet

       

1. Min bal-outfit      2. Den fina uppdukningen     3. Våra fina menyer :P    4. Jag, C och A på middagen     5. Den supergoda desserten    6. Sötnosar       7. A & N är riktiga hotties     8. Alla tjejer och Ramel, vår hotellärare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0