Studentmössa

Nu har vi äntligen fått alla våra studentsaker, alltså kläderna och mössan. Kläderna är jag jättenöjd med. Mössan är jag också nöjd med men två negativa saker: 1 mitt namn är felstavat, DOCK bara på klassbandet som sitter innuti mössan, de har skrivit Emilia som "Emilija" (hur jäkla dum får man vara!) men huvudsaken är ju att det är rätt utanpå. Och nr 2 mössan känns ganska liten, hoppas att den töjer sig lite om man har den på sig lite nu innan. För nu tycker jag att den ser lite tajt ut. När jag provade M´s mössa tyckte jag den var ganska lagom kanske pyttelite förstor så det är kanske därför, att jag jämför för mycket med hans. Men men nu ska jag ha på mig den haha så den töjs ut. Hoppas den gör det också, men skinn tänjs ju så, hoppas hoppas...

Nu är det bara 24 dagar kvar!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0