Tillbaka

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Jag har jobbat sedan i fredgas och därför har det inte funnits någon tid till att sitta vid datorn. Vi har haft sjukt mycket att göra på hotellet. Leading hotels of the world har nämligen varit hos oss i en vecka och hade bokat cirka 190 rum. Alla skulle ha vip-behandling och det betyder mycket jobb för oss med frukter och champagne. Men men nu är helgen slut och det är jag med. Har fortfarande lite sömn att ta igen.

Idag höll jag mitt tal i svenskan. Jag pratade om miljön, det gick bra, fick med allt jag skulle säga men som vanligt pratade jag lite för fort så det blev endast 3 ½ minut (det skulle vara 4-5 min). Men men nu är det avklarat och nu har vi inget mer att göra i skolan, inga läxor, inga prov!!! Nu är det nära slutet!

Ikväll ska jag på studentskiva. Så det blir inget sova ut förns på tisdag. Men det ska bli väldigt kul, det var ett tag sedan jag var ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0