Utmanad

blev utmanad av Ange

tre saker jag inte förstår
- att jag ska ta studenten om 27 dagar
- att O.C är slut för alltid
- att jag börjar bli vuxen :P

tre saker som finns på mitt skrivbord
- Massor med smink
- Smycken
- Fruit drops

tre saker jag gör just nu
- Kollar på One tree hill
- Ska sminka mig
- Funderar

tre saker jag vill göra innan jag dör
- Skaffa barn
- Åka till Usa
- Jobba med något jag älskar

tre saker jag kan göra
- Spendera pengar
- Äta!! haha
- Garva så jag gråter

tre saker jag inte kan
- Ljuga
- Hålla mig för skratt
- Vara dum ( ibland :P )

tre saker jag tycker att du ska lyssna på
- Mig :P
- Dig själv är nog bättre än mig hehe
- Mamma och pappa :P haha men bara ibland

tre saker jag skulle vilja lära mig
- Spela "welcome to the jungle på gitarr" haha!
- Spela piano haha har alltid velat kunna det, men min dröm krossades då M krossade min synth haha! :P
- Photoshop ännu bättre

tre favoriträtter
- Grillat
- Räknas kladdkaka och pannacotta? :P
- Grekiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0