Valborg

image564

Idag är det första maj vilket inte bara betyder ledigt utan även att min guddotter Tindra fyller två år idag. Kom nyss hem ifrån hennes lilla kalas. Hon bara växer så det knakar nu för tiden. Nu springer hon runt och pratar och skriker för fullt. Känns som det inte var så länge sen hon satt tyst och bara tittade på vad som hände runtomkring henne. Hon blev superglad för sina tuffa prickiga Vans som hon fick av mig. Hon var så söt när hon gick runt och hoppade med dem. Min lilla cutie <3

Igår var det valborg och jag hade en väldigt trevlig kväll. Först såg det ut som att det inte skulle bli något alls. Men efter mycket om och men så vart det parmiddag hehe :) Vi hade väldigt mysigt och grillade och åt jättegodmat. 
Det håller nog kråkorna och skatorna också med om, eller hur Patric! Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0