What a night

Igår blev en lyckad kväll och födelsedags barnet C tyckte förhoppningsvis lika. Vi började kvällen hos C där vi hade en typsik tjejkväll. Vi åt jättegod middag, där N gjorde en siciliansk förrätt som var mycket god och sedan åt vi carré med potatis och bearnaisesås (såklart) och till "efterrätt" blev det popcorn och sedan ost & kex (som vi alltid äter hehe, speciellt N) :D
Sedan efter att vi fixat och trixat med hår och smink och babblat på om lite roliga ämnen var det dags att åka in till studentskivan vi skulle gå på. Skivan var på Sthlm kök & bar. Det vart en rolig kväll och jag la mig i sängen vid halv 5 på morgonen! :P

Idag har jag varit lite trött men inget som inte lite solsken kunde bota. För att bli pigga och glada traskade vi ner till mcdonalds och käkade lite hamburgare och glass, mums!

Men imorrn är det nya tag för då har vi våran studentbal. Det ska bli riktigt kul och hoppas att alla kommer. Det är ju jag och N som gjort mycket av förberedelserna till balen så vi hoppas att den blir lyckad. Men det tror jag.

Bara 8 dagar kvar till studenten nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0