Amanda you rock!

Alltså jag måste bara skriva ner detta nu!

Amanda Jensen, du är helt jävla underbar! När hon sjöng Hallelujah så satt jag helt tyst med gåshud och efter bara rann det tårar.. HELT JÄVLA UNDERBART BRA!

Den där låten har jag alltid älskat, den är så speciell. Hon sjöng den med så jäkla mycket känsla så jag vet inte vad jag ska säga. Jag känner som juryn man bara ställer sig upp och applåderar. Det finns liksom inga ord!

Bästa framträdandet i Idol under denna säsong med ingen tvekan!

Lyssna och njut igen Ha högt ljud, då blir det ännu bättre (Jag har redan lyssnat flera ggr och programmet är inte ens slut än haha)

image967

UPTDATE: YEEEEES! Det blir tjejfinal i Globen. Bättre kan det inte bli! (Skulle varit Daniel och Amanda men men) De båda är värda final. Jag är nöjd. Amanda gick vidare och Andreas gick inte till final. Wiiiihuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0