Barn gillar kiss & bajs

image903
Skrattar alltid när jag ser den här boken. Den heter "Bajsboken" och handlar precis om det som titeln säger. Barn gillar verkligen den här. Tindra, min guddotter, älskar den här boken eller varje gång jag har varit barnvakt och vi läst saga innan hon ska sova så vill hon alltid att vi ska läsa den här. Hehe hon är 2 och ett halvt år så hon förstår ju allt hehe men det som är så kul är att när man läser så sitter jag och skrattar för den är så sjuk hehe. Det är massa bilder på bajs (tecknat såklart) och så står det typ Bajs är si och så, djur bajsar så och hur toaletten funkar och så. Och Tindra gör så himla roliga ljud när hon ser bilderna. Hon sitter och säger: UUUsch! Äckligt! Blääää, eckligt (hon säger det sådär gulligt med E). Jag lyckades filma det med mobilen senast hehe blir så glad när jag kollar på massa roliga klipp jag har på henne när hon är sitt underbara lilla jag :) Hon börjar bli så stor nu. Hihi, min lilla prinsessa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0