Beautiful

Jag fullkomligt ÄLSKAR mina tallrikar från Mateus. Kom på att jag inte visat upp dem här än så jag la upp dem på bordet med mina Iittala röd-och vitvinsglas som jag inte heller visat:

image944 image945

    

Den prinsessiga påsen på sista bilden tog jag med för att med sånna små söta påsar kan man göra många söta deteljer med. Tex kan man fylla den med små godisar till alla runt bordet eller varför inte ge en personlig söt hälsning till varje gäst. Finns så mycket roligt man kan göra då mandukar ett bord. Nu var ju inte det här någon uppdukning eftersom jag varken har tillräckligt med tallrikar, dukar, servetter eller servetthållare (de 2 senast nämnda har jag hittat perfekta på Mio: vita linnesrvetter och vita servetthållare med små genomskinliga pärlor på, perfekt) men jag ville bara visa upp mina fina tallrikar och glas. Älskar att samla på mig fina saker..

Om jag nu bara får använda dem någongång! Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0