Chockad!

Helt jäkla sjukt att Daniel åkte ut ur idol!!!! Han skulle ju för fan vunnit hela skiten! Jag är chockad!

Detta är en skandal!

Vet inte om jag ens vill se idol mer, det har lite förlorat sin mening nu.  Det var ju meningen att det skulle vara en tjej och en kille i finalen: Daniel mot Amanda eller Marie! Jag är glad att mamma och jag inte köpte biljetter. Det var ju Daniel man ville se live! (Iofs skulle det ju varit nice och se Kelly Clarkson som jag gillar mkt)

Update med en skön kommentar från Aftonbladet där många skriver av sin förvåning:

LÖNEFREDAG
Sorry Daniel!! Jag gissar att lönefredagen ställde till det för dig! För många "coola" människor, som älskar dig, var på krogen idag! "Bönder" röstar på bönder (och jag menar inte strikt geografiska såna)! Självklart var Andreas minst rockig, det tycker väl alla med lite känsla för hur en artist av idag ska vara.
Av evernever (idag kl 23:49)  
Svara på inlägget

Haha skön! Jag håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0