Då var det måndag igen

Idag var mamma och pappa lediga så då har vi lagt ner tid på vardagsrummet. Mamma målade klart taket vitt. Vi åkte och tittade på tapeter hos Colorama och hittade hur många snygga som helst. Tog med hem lite prover för att testa mot väggarna hemma. Sen målade mamma och jag på en grundfärg som man ska ha på väggarna så inte grundtapeten kan lossna. Hehe så först grundfärg, sen grundtapet och sen äntligen den riktiga tapeten.


   
Kaos och lite tapeter. Den till höger är favoriten hittills till fondväggen.

Just nu sitter jag och lyssnar på mina favoriterpojkar. Himla bra skiva. Glömmer aldrig när jag träffade min favorit i underkläder på hotellet. Ibland är det riktigt bra att jobba på Grand Hôtels roomservice ;) Ett moment jag kommer minnas forever haha. Nog många tjejer i världen som skulle vilja se den synen hehe ;) Mmmmm.... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0