Dagens

 

♥ Mössa, Gina Tricot
♥ Scarf, H&M
♥ Grå stickad kofta, H&M
♥ Svart klänning/top, Gina tricot
♥ Strumpbyxor, Lindex
♥ Armband, Lindex
♥ Halsband, Asos
♥ Skor, Skopunkten

Dagens accessoar:      ;)


Jag lyckades med något jag endast gjort max en gång tidigare i mitt liv. Jag gick (på något konstigt sätt) in med tummen i vägglisten hemma. Och den träffade så hårt att nageln gick av på mitten. Alltså den sprack liksom på mitten och den satt fast med typ bara 3 mm. Men eftersom det gjorde så jävla ont så kunde jag inte klippa bort nageln. Det blödde ju och massa blääääää. Usch jag klarar inte av sånt här. Så nu måste jag gå med plåster tills den växt upp lite så jag kan typ klippa av halva min stackars nagel. Hur fan lyckas man alltså?? :S


Kommentarer
Postat av: Cissi

Aj aj aj! Jag bara ryser av sympati-smärta! Aj!! usch!

....krya på tummen ialla fall! :)

2007-11-03 @ 15:42:18
Postat av: Emilia

Hehe tack. Ja usch den mår inte bra stackars tumme :P

2007-11-04 @ 17:25:52
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0