Fredagsmys

Ikväll har Cissi varit över och vi har haft myskväll. Vi hämtade mat från gulan och jag tod min kära räk&avokadosallad. Mums. Sen tittade vi lite på idol och sedan kom vi på att vi skulle se den uberromantiska filmen "The Notebook" som jag otroligt nog inte sett, vilket cissi hade som hon kom fram till mitt i filmen haha. Den var mysig och riktigt romantisk och jag grät såklart i slutet :P I know, I know :P

   

Till det hade vi massa gott: Plockgodis, Marabou Daim och sen gjorde vi hallon&blåbär-smoothies. Hehe det var lite kul att göra dem eftersom att M inte har någon mixer så vi tog elvispen. Det gick faktiskt hehe men några stora bitar fick man med :P När jag diskade mitt glas nyss (hade inte druckit upp allt) så rann det ut en stor bananbit i hehe såg lite roligt ut. Jaja de smakade gott iaf och de blev härligt rosa, med rosa sugrör också såklart (inte för att det gick att få upp ngt med sugrören eftersom det var bitar i men iaf det är sött).

  

Och hör och häpna mitt under kvällen framåt 12 tiden så började det snöa. Så det var första snön jag såg i år (missade när det snöade förra helgen). Det är alltid något magiskt med första snön, vet inte varför men jag blir alltid glad. Det är mysigt. Så länge man inte måste vara ute hehe så är det fint :) Jag äskar hur snöflingorna glittar när man tar kort med blixt. De skimrar nästan i olika färger, så vi tog lite kort med Cissis kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0