Helgen som gått

Helgen börjar lida mot sitt slut tyvärr. Men jag har haft en riktigt bra helg.

I fredgas var jag och M och käkade på Ciao Ciao due. Himla mysig italiensk restaurang med underbart!! goda vedugnspizzor. Det var den godaste jag ätit i hela mitt liv! Jag åt en med mozzarella, oxfilé, sparris, körsbärstomater, vitlök och basilika. Vi kunde inte motså att ta efterrätt även fast vi var mätta. Men de hade ju pannacotta och det ville man ju prova. Även den var underbart god och serverades med en rabarberkompott. Mums, det får bli ett måste att gå dit igen. Rekomenderar det verkligen. Inte så farligt dyrt heller, men boka bord för de har alltid fullt. Tack älskling för en jättemysig kväll :)

På lördag var det partytime. Vart utgång med Camilla och Paulina och massor utav deras kompisar. Vi hade bestämt att föra på Viper room för att de har shots, cider och ölk för 19 kr. Så vi gick dit först men stannade bara 20 minuter för det var väldigt B och då tyckte vi att vi lika gärna kunde skynda iväg till Vanilla Club innan vi behövde betala inträde. Så det var där vi hamnade tillslut och det var en riktigt bra kväll. Blev hämtade av M också, vilket var väldigt bekvämt. Hehe men vi alla var hungriga på vägen hem så vi stannade vid en grill på söder som typ var den segaste ever! Vi stog ute (i minusgrader) och väntade säkert en halvtimme på att få mat hehe medan M väntade i bilen. Camilla lyckades även med att bli hotad av en skitäcklig stor biff som trängde sig i kön. Hehe full som hon var började hon kaxa och sa att han minsann skulle ställa sig längst bak i kön. Han tittade typ ner på henne och sa "jävla fagget" haha och Camilla sa är det du bästa du kan komma på, jag kan inte ens va en fagget. Då kolla han på henne och sa passa dig fuck off! Paulina och jag (rädda, hehe men han var enorm) drar bort camilla och säger åt henne att vara tyst haha. Han ranglade iväg senare när han fått sin mat. Han måste ha varit hög eller något.

Jaja en bra helg har jag iaf haft. Söndagen har bara bestått av att sova :P Har varit lagom bakis. Men men det hör väl till att sova till klockan två och sen typ kolla på tv hela dagen.

Hoppas alla har haft en bra helg iaf :)


Kommentarer
Postat av: angelique

jag och sarah skulle också gått till vanilla club, men det blev ingen utgång alls för oss men till helgen så blir det nog så :D tur att det verkade bra där då, för då vågar man prova det :P haha

2007-11-05 @ 14:27:15
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: Emilia

Aa det var bra ställe så gå dit :)

2007-11-05 @ 18:30:46
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0