Lite uppdatering

Skrev ingenting igår eftersom jag inte hade så mycket tid över. Älsklingen och jag var i Skärholmen och shoppade lite, och började titta på julklappar. I år så sa vi nämligen att vi ska börja köpa julklappar i tid.
Idag har jag varit iväg med C och A och kollat i lite affärer. Jag var ute efter ett par gympaskor som jag kunde ha på jobbet. Jag hittade typ ingenting. De enda jag gillade kom från Ecco men de kostade ju 795:- och det kändes som lite för mycket eftersom man mest sitter ner bakom kassan. Så jag får fortsätta leta senare. Så länge får jag ta mina gamla fula Lacoste skor hehe.

Imorrn ska jag till Maxi och gå på introduktion av själva varuhuset, från 13-15 :) Men nu ska jag byta till mjukisbyxor och mysa ner mig i soffan framför Simpsons eller vad som nu går på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0