Lookalikes

image958

Den här tjejen som spelar en utav de tre Johannas i barnfilmen Stjärnsystrar, är så läskigt lik mig när jag var i den åldern. Hade exakt likadan friskyr och ansiktet är sjukt likt. Nät jag såg filmen stannade jag typ upp och ba: Men där är ju jag! Lite läskigt det där hehe. Fast det är som mest likt just på det där fotot för på andra bilder är det inte alls lika likt. Tyvärr är jag inte hemma annars hade jag kunnat scanna in en bild så ni skulle se likheten. Men ni som kände mig när jag var så liten, är det inte likt ?? Jag tycker det är nära till kopia.
Får se om mamma & pappa tycker det hehe, det vet ju bäst hur man såg ut :)

image959 image960
Lauren--------------> Jag

Sen har vi den här tjejen Lauren German tror jag hon heter, är skådespelerska. Hon ser jag också likheter i mig själv som jag ser ut nu. Förstorar man upp bilden är det inte alls så likt men när man ser den på avstånd så ser jag ändå lite Emilia i den hehe. Det är bara på den här bilden det är likt, ser man andra bilder på henne finns det knappt något likt alls. Det var faktiskt Patric som såg likheten först när han och M kollade på Hostel som hon är med i hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0