Måste shoppa

¨image966

Kom på att det är hög tid att handla nyårs-outfiten nu. De bästa klänningarna tar slut snabbt och man vill ju ha en som är riktigt FAB. Måste handla någon söt julaftonsoutfit också. Så undra om jag inte får ta och åka in till stan imorrn. Ska iaf leta på H&M, Oasis och Zara, för det känns som de kommer ha flest festblåsor :)
Btw får jag inte glömma att korka upp min Moët som jag av ngn anleding sparat på jättelänge i väntan på något riktigt nice att fira. Men vad är bättre än nyårsafton! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, fint ska det vara! Men jag är ju en sån där enkel person som föredrar det lite billigare, blaskigare och sötare! Asti Cinzano! Måste tyvärr säga att i mitt tycket är Moëten inge god! ;)

2007-11-29 @ 19:03:31
URL: http://faantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0