My secret dream

För er som inte redan vet det så är ju och förblir min signumlåt haha "Welcome to the jungle" med Guns N Roses. Min pojkvän har nog ett och annat att säga om det haha. Jag har alltid sagt att fy fan va coolt det skulle va om lilla jag helt plötsligt ställde mig och drog av solot i welcome to the jungle. Jag började öva massa gitarr grunder med M´s hjälp och lärde mig massor med rockriff. Hehe men jag insåg snabbt att det var en lååååång väg kvar tills jag skulle bli någon Slash.

Men med dagens teknik behöver man inte vara ett äkta gitarrproffs. Man kan spela guitar-hero! Jag har testat det 2 gånger och tyckte det var väldans kul. Men jag vart arg för att det inte fanns Welcome to the jungle. Så nu ser jag det här:



Jag vill ha GuitarHero3 haha. So i can fulfill my dream of being Slash HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0