Plåster på såren

Efter i Idolchocken så var det iaf något som lös upp efter att en stjärna föll! Mina pojkar :) hihi Westlife var på Fredag hela veckan. I know, men jag erkänner jag gillar fortfarande Westlife och Bsb, jag kommer alltid ha kvar min lilla kärlek till boybands ;) Jag gillar ju i princip allt i musikväg. Det brukar gå i perioder. En period vill jag bara lyssna på rnb, en annan rock och en annan smörballader. Så det går i vågor.



Men åå så härliga de är, de är charmiga, det kan jag garantera ;)  Speciellt Nicky ;) Han är så snygg! Det måste ni väl ändå erkänna fast ni kanske inte gillar smörpop? :)

 <---- Ja ni ser ju kanske utan min fina markering vem jag talar om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0