Working Emilia

Idag var det min andra dag på Maxi och det gick jättebra. Det är skönt nu när man börjar få in de vanligaste rutinerna. Till skillnad från första dagen då allt snurrade i hjärnan haha. Det är mycket att lära sig. Nu är det bara pränta in alla plu-koder (koderna på fruk t& grönsaker) så man slipper titta hela tiden och sen lära sig småsaker som bara händer då och då. Men det ska nog gå bra, man lär sig som sagt ganska fort. Så länge det inte krånglar med kort eller rabatter så klarar jag mig själv hehe :)

Så nu ska jag på ett till träningspass på måndag sen är jag "färdig" tränad. Har fått mitt schema nu också och det ser bra ut. Jag jobbar ca 3 pass i veckan men sen kan man alltid ta extrapass om man vill så det känns bra att jag kommer kunna jobba mycket om jag vill. En annan fördel är ju att jag inte jobbar julafton (jobbar dagen innan och efter men det gör ju inget) och jag slapp jobba nyårsafton och nyårsdagen. Det var mest det jag var orolig över så nu kan jag vara lugn :)

Jag är glad att jag trivs på nya jobbet. Det känns skönt att slippa tänka på att skaffa jobb hela tiden som jag tänkte på förut. Nu kan jag va här ett tag tills jag hittar något annat :)

Kommentarer
Postat av: angelique

kul att det har gått bra för dig :) skönt att du slipper julafton och nyår, för det är ingen hit :/

2007-11-23 @ 17:43:49
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0