Mumsiga tårtor

Tårtor måste nog ligga på 5-topp listan över vad som är roligast att välja ut till sitt bröllop. Idag finns det verkligen inget stopp för hur en tårta ska se ut. Allt är möjligt att göra nu förtiden. På det sättet kan man få en väldigt personlig tårta. Själv föredrar jag amerikanska klassiker, meaning: lyxiga med fina detaljer.

        

Här är några lite mer unika/speciella tårtor. Något som är ganska nytt är att man har små bakelser till varje gäst istället för att ha en tårta, ganska gulligt faktiskt

    

Här är en väldigt speciell tårta. Jag tycker inte den är så fin men jag måste ändå visa den. Undra hur sjutton de byggt den där. Men framför allt hur äter man den??!



Jag hittade en tårta som jag fastnade för. Det var inte hur den såg ut utan vad som är på. Min favorittårta är ju marängtårta med bär så den här skulle jag nog gilla. Synd att den inte ser bättre ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0