Favoritbloggar

Det var länge sedan jag listade mina favoritbloggar, så nu tänkte jag göra det. Några är kvar sedan förut men några nykomlingar är det också:

♥ Englas Showroom: Slutar aldirg att älska denna blogg. Gillar Englas klädstil, hon tar det som är modernt och gör det lagom och det gillar jag. Nu när hon dessutom fått en bebis blir bloggen extra rolig.
♥ Prinsessansblogg: En av mina nya favoriter. Josefine skriver om hennes liv som mamma och annat. Jag gillar familjebloggar och den här är så varm och mysig att läsa.
♥ Gizmolinas: Också en familjeblogg, hittade den från bloggen ovan. Också jättemysig att läsa och man nästan längtar tills man själv får skaffa familj. Hennes prinsessa är ju bara för söt också :) Sen är AnnaStina faktiskt en stor inspiration för mig, hon är en riktig buisinesswoman och jag älskar när hon skriver om sin butik och hon kan verkligen det här med kundkontakt och ger massor med smarta tips. Verkligen en inspiration för mig som drömmer om att öppna egen butik en dag.
♥ DevilinPrada: Rolig blogg som handlar om allt möjligt. Men jag gillar den för att hon skriver om precis vad hon vill och det blir ganska rolig läsning ibland :)
♥ Pink is the new blog: Som förut: Alltid bäst på det senaste skvallret från Hollywood, mycket roligare än PerezHilton tycker jag
♥ Ungmamma15: Gillar fortfarande denna blogg, kul att läsa och söta bilder.
♥ StockholmStreetstyle: Fortfarande den absolut bästa sidan för inspiration när det gäller mode. 
♥ Alvas Värld: Också en jättemysig blogg, Alvas pappa skriver om Alva och lite annat. Kul för jag har följt den här bloggen nästan sedan den startades.

Har säkert glömt någon nu, för jag läser dagligen över 20 bloggar men de här är deem jag gillar mest. Som ni ser har min bloggsmak ändrats sedan jag skrev denna lista sist. Nu har jag tröttnat på de flesta modebloggarna och de flesta jag läser är faktiskt om barn haha :) Nej ni behöver inte oroa er, än är det inte dags hehe. Men jag älskar barn och det är kul att läsa om allas mammaliv och annat.   

Kommentarer
Postat av: Martina

Asså, guuuud vad du har fina kläder! Inte för att det här handlade om kläder men ändå :P hehe

2007-09-05 @ 19:41:36
URL: http://fousonette.blogg.se
Postat av: Martina

Asså, guuuud vad du har fina kläder! Inte för att det här handlade om kläder men ändå :P hehe

2007-09-05 @ 19:41:50
URL: http://fousonette.blogg.se
Postat av: Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/

Tackar för en listplacering! Hedrande!
Läs ännu mer barnbloggar! Men inte fler än att du kommer tillbaka till Alva regelbundet (:

2007-09-05 @ 23:15:49
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: AnnaStina

TACK snälla du för att du skrivit så fint om min blogg! Blir riktigt GLAD när jag läser! :-) Och mysigt att hälsa på här hos dig också. Din nya trench är ju bara FAB! och jag ser att du snart ska iväg till Grekland. Lyckost!! :-) Jag önskar dig en UNDERBAR semester! Kram! :-)

2007-09-06 @ 00:56:47
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Emilia

Martina: tack så mycket :)
Alvas pappa: Hehe du behöver inte oroa dig, er blogg kommer nog alltid förbli en favorit :)
AnnaStina: Kul att du tittade in här. Som sagt jag älskar din blogg, keep up the good work. Tack så mycket :)

2007-09-06 @ 09:12:49
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0