Fortfarande sjuk

Är så himla trött på att vara sjuk nu har varit det i över en vecka och det känns fortfarande som om att det bara blir värre och värre. Hostan är lika illa som förut men inte nog med det så börjar jag bli snorig och täppt i näsan och det knastarar sådär konstigt när man sväljer. Usch man blir så hängig när man är sjuk. Dessutom ska jag jobba imorrn kväll. Men förhoppningsvis är det lugnt på hotellet eftersom jag tror att vi bara är två som ska jobba imorrn. Skulle verkligen bli glad om jag kunde bli friskare nu, dels för att jag ska jobba dagpass på onsdag och torsdag och de passen är mer krävande så snälla snälla, kan jag få bli frisk. Är så himla trött på den där äckliga hostmedecinen som dessutom inte verkar fungera.

Så var bara tvungen att klaga lite :P Dagens i-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0