Resan

Kom ju på nu att jag inte ens skrivit det här i bloggen. Men jag och älsklingen har äntligen bokat våran sistaminuten resa. Det blir Grekland (mitt favvo-land såklart). Vi hade verkligen tur, det var verkligen ett kap: Fyrstjärnigt hotell, nära till stranden och nära till mysiga Chania på Kreta. Det var verkligen hotellt vi blev kära i, resemålet vet vi ju redan att det är bra eftersom vi båda varit där tidigare. Och gissa vad vi betalade för det här?!

     

5000:- FÖR BÅDA OSS! Haha sjukt alltså bara 2.500 var ;) Och då är det paketresa alltså boende och flyg och sånt :)

tidigt på fredag morgon lyfter vi från Arlanda... Jag längtar

Kommentarer
Postat av: Angelique

åååååh! jag är verkligen sjuuuukt avis på dig!! vill också.. :( haha :) ni kommer få det så otroligt underbart! :)

2007-09-03 @ 22:20:01
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: Emilia

Hihi :) Ja nu är det liksom i övermorgon vi åker, Gaah jag längtar! :)

2007-09-05 @ 10:36:52
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0