Shopping

Efter min byrårensning (som gick sådär, rensade bara jeans och toppar och tröjor lådorna) så åkte jag och mötte mamma i Skärholmen för att kolla på wedins eftersom de hade kunddag idag med 20 % rabatt. Jag hittade en jättefin handväska i orm/krokodilskinns liknande material. Gillade den för den såg lite "lyxig" ut. Tänkte att den kommer passa så bra med min nya trench. Det var svårt att få en bra bild på den eftersom att ytan är lite lackig så fångade den upp blixten konstigt men iaf, här är den:

  

Väska från Wedins 399:- (Jag betalde 320:- med rabatten)

  

Köpte även ett guld/lila armband och ett lila diadem på Lindex, fint att kunna matcha arband med diadem

Kommentarer
Postat av: angelique

jag var också i skärholmen idag :D haha

2007-09-20 @ 22:01:28
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: Emilia

Jaha hehe när var du där?

2007-09-21 @ 09:52:03
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0