Äntligen fungerar bloggen

Som alla nog märkt har det varit rätt dött i bloggvärlden de senaste 2 dagarna. Blogg.se har bytt server eller något sådant så ingen har kunnat logga in. Jag har inte kunnat logga in på 3 dagar?! Jaja nu fungerar allt igen och förhoppningsvis blir blogg.se lite bättre nu.

Lite update då. Jo i helgen har jag varit på kryssning på Birka paradise. Anledningen till att jag inte kunnat skriva om det innan vi åkte vara att det var en överraskning till M´s systerson som fyllde 20. Vi lyckades väldigt bra eftersom han inte alls hade någon aning om att vi skulle åka någonstans så när vi mötte han och M i slussen med resväskor blev han ganska paff hehe. Kryssningen var väldigt rolig. Blev lite party på natten men inte så länge eftesom deras dj var så himla dålig (spelade alla låtar fullt ut, alla borde väl veta att mixa om efter ett tag innan alla tröttnar på låten) Så det kändes liksom som om det var en färdiginspelad skiva eller något. Men det var kul iaf. Och jag fick äta frukostbuffé (mums) som jag älskar. Jag är ju en riktig frukost galning så jag älskar att få välja av typ allt. Okej ingen riktig hotell frukost men ändå mumsigt. Middagsbuffén var väl sådär, desserterna var som vanligt det bästa (jag åt typ bara kladdkaka med grädde, jordgubbar och glass :P) Sen var det härligt att få handla lite tax-free. Men till min stora besvikelse hade de inte YSL (jag skulle ha köpt ny mascara för min är verkligen snart slut) så jag ska köpa den idag på åhléns istället. Men jag kunde iaf handla mina Dior rengöringsprodukter som nästan var slut. Så nu har jag två stora nya flaskor, känns alltid lika skönt då man vet att de räcker länge till.
Det är synd att inte Make up store finns på taxfree också för då skulle man kunna shoppa loss. Jag använder mest make up store, ysl och dior, det är dem jag gillar mest :)

Söndagen jobbade jag på Grand, ganska normal dag där: meaning saker att göra hela tiden men klockan tickar på fort så det gör ingenting. Träffade lite kändisar ;P och det är ju alltid kul :)

Igår var jag ledig och M slutade tidigt så vi kunde åka och titta på tapeter eftersom vi ska välja dem idag. Vi får bara välja mellan 2 kollektioner och de är ju inte de roligaste direkt så vi ska ta en så vit som möjligt och sen köpa egna tapeter/målarfärg och ordna så småningom.

Så det är vad som står på agendan idag :) Klockan 15 ska vi åka till Solna och välja alla tillval. Så man kan säga att det här är det första vi gör som binder oss till lägenheten. Ångrar vi oss efter det här så får man alltså betala tillbaka för tillvalen man gjort. Idag är det prick 7 månader kvar tills inflytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0