Bio kanske?



Vill se "Shine a light" en dokumentär/musik-film om Rolling Stones. Tror den är häftig att se på bio med riktigt bra ljud. Fast undra om den är kul efter 2 timmar? Kanske mer är en "titta på hemma" film.

Vad kan man se mer på för filmer? Går det några bra på bio nu? 27 dresses har jag redan sett, Juno har jag redan sett (bra film), PS I love you vill jag se men den vill nog inte M se haha, Jumper och Vantage Point verkar vara som alla andra action/thriller filmer som kommer på bio nu för tiden, men de kanske är sevärda ändå? Men en film som jag vill se är Flyga Drake, jag såg en trailer på den i höstas innan den hade premiär i usa och tyckte att den verkade bra och nu går den på bio här. Den har dessutom fått bra betyg på imdb.com och det är alltid ett plus.

Så det kanske blir ett biobesök ikväll då, inte lika kul som en utgång men det är kul att göra något mer än att bara sitta hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0