Drömmer

Det vart ingen bio igår, istället hade vi myskväll hemma med film och popcorn. Vi såg "I am legend" med Will Smith. Den var ganska bra inte wow-bra men bra film att se hemma. Hade jag sett den på bio hade jag väl dött, det var så himla många "hoppa till" moments där jag höll på att sätta popcorn i halsen haha.

Nu sitter jag hemma och tittar på hemnet.se hehe min favoritsyssla på internet. Jag letar ju inte efter boende utan älskar bara att titta på hus och lägenheter dels för att få inredningsinspiration och dels för att jag bara gillar att titta (har surfat på hemnet sen jag var 15 år typ hehe). Jag hittade nyss min drömvilla, dock såg jag inte att den låg så pass nära skarpnäck. Men en sådan fast mer på enskede sidan av alla villor där i området ;)

  Bilder: Hemnet

Så här ser mitt drömkök ut. Vitt, vitt, vitt och matbord och bänkskiva i massiv ek. Sen självklart ska det alltid stå en vas med rosa tulpaner på matbordet. (Älskar rosa tulpaner). Men när jag ser de här bilderna blir jag ännu mer säker på att vi valde rätt tillval i lägenheten. Vi har ju också vitmålat och ek-bänkskiva och precis ett sådant matbord och stolar vill vi ha. Kaklet vi valt är lite ljusare än deras men det är samma sorlek på mosaiken och så har vi ju också vita luckor och rostfria vitvaror. Men det som är just pricken över i:et i det där huset är de vitmålade trägolven. Det är så himla läckert och det måste jag ha i min villa i framtiden ;) Det är därför jag vill ha en äldre framför en nybyggd, det finns ju mer charm i en äldre villa :)

Jag vill se lägenheten nu! Man kan inte riktigt fatta att man köper något man inte ens sett än. Det är lite nervöst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0