Ett skokap

  

Igår åkte jag och M en snabbis till Skärholmen efter att han jobbat klart. Han var ute efter nya skor och jag skulle bara köpa en hudlotion ;) Vi gick in först på wedins och M hittade ett par snygga skor direkt och jag kikade runt bland rea skorna men hittade inga fina. Men såklart så kollade vi ia alla andra skoaffärer först innan han köpte dem och när vi kom tillbaka för att köpa dem så såg jag de här på rea hyllan. Vilket kap! De kostade från början 699:- och nu var det halva reapriset (449:-) så de kostade bara 225:- Vilket kändes väldigt bra för ett par skinnboots. Jag älskar att de har lite platå och att klacken är ganska hög (10 cm är lagom). De var bekväma också! Men jag måste töja ut vänsterskon för skinnet i den skon var mycket tajtare. 

Jag ska inviga dem ikväll då mamma och jag ska ut och käka och senare gå på BSB, hihi. Riktig tjejkväll alltså :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0