Fan va pinsamt!

Som ni vet njuter jag av min lediga fredag här hemma och i det ingick att jag skulle ta en lång härlig dusch, göra hårinpackning och allt. Jag står precis redo för att hoppa in i duschen naken och allt och så PLING PLONG! NEJ! tänkte jag bara. Sen hör man hur nyckel går in i låset och klick klick så hör ja hur någon går in. Hallå ropar han, haha och jag svarar lite lågt, hallå HAHA. Det är bla bla från våtrumsbygg. Mm får jag fram och frågar ska du in i badrummet? (Jag står alltså med dörren stängd i badrummet. Men det är ändå inte en rolig situation att stå naken med en total främling bakom dörren som vill in där du står) Han ska ju självklart in där och han frågar om han ska  komma lite senare och jag var ju tvuingen att svara ja för jag var inte redo för att gå ut haha.

Så nu sitter jag här med kläderna på igen, fortfarande oduschad för jag vet ju inte vad han menade med senare?! 5 minuter, en halvtimme, två timmar?? Så nu vågar jag ju inte gå in och duscha! Han trodde säkert att jag satt på toa eller något haha jag dör :P

Ang. stambytet så disskuterade jag och M igår det här med hyran. Man får ju ersättning för hyran under stambytet och då undrade vi hur det var nu. De är ju TYP klara men de springer ju SOM SAGT här lite då och då iaf. Och vi kom fram till att så länge de har byggcylindern i låset ska vi fan ha ersättning för om de kallar det över nu ska jag fan fråga om de inte tycker det är stambyte när folk kommer in när man sover och står naken i badrummet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sånt är ju inte speciellt roligt. Men vad gör det om hundra år :)

2008-04-25 @ 13:23:46
URL: http://stylebyanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0