Hemma igen

Nu kom jag precis hem från jobbet. Det gick väldigt fort att jobba eftersom det bara var 4 timmar. Efter passet så handlade jag och jag har verkligen gaddat upp mig för myskväll. M ska bort ikväll och då älskar jag att köpa hem god mat och bara njuta framför en tjejfilm eller någon serie. Nu köpte jag färska räkor (de är ju så billiga på fredagar!), toastbröd och ägg (har redan sallad och majonäs hemma) Så jag ska göra en räkmacka och så ska jag prova en sparrissoppa som jag velat prova hur länge som helst. Det är Keldas amazing aspargus soup, haha jag frestas nog mest av namnet. Men de var iaf en liten förpackning med färdig soppa som man bara värmer.

Sen blir det mys framför tv:n eller datan med Marabou daim, haha svollokväll va? :P Men det är ju fredag och jag jobbar kväll hela helgen så det här är min njutar dag :)

Hoppas ni får en mysig fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0