Seriejunkie någon?



Är det bara jag som är helt galen i serier och tittar på precis alla som finns? Vissa tycker jag är galen som följer så många serier slaviskt. Men är det inte fler som är som jag som gillar typ alla?

Jag har som ett schema i huvudet när alla serier släpps på nätet. Ser alla serier på datorn för jag hinner aldrig se dem när de sänds på tv. Så här ser mina serie dagar ut:

Måndag: Desperate housewives
Tisdag: One tree hill, The Hills, Gossip girl
Fredag: Scrubs, Lost
Söndag: Andra avenyn

Och nu fattas det ändå två serier som jag följer; Prison Break och Heroes. Sen finns det ändå flera serier som jag följer lite halvt som jag ser på när jag har tråkigt som tex. Greys anatomy, weeds, ugly betty och lite andra som jag inte kommer på nu.

Kollar du också på lika mycket eller mer serier som mig? Hehe för det känns som jag kollar på så himla mycket serier. Det är så himla härligt att veta att man har ett nytt avsnitt att titta på på datorn. Tisdagar är bäst för då är det One tree hill och det är ju favoriten :)

Kommentarer
Postat av: Nadja Joon

Vart ifrån laddar du ner one tree hill delarna? =O

2008-04-27 @ 23:13:06
Postat av: Emilia

Nadja: Från piratebay.org, tryck sedan på tv kategorin så raddas alla serier upp. Man måste ha ett torrent program för att kunna ladda därifrån. Sök på Utorrent eller azureus på google och ladda ner och installera dem först :)

2008-04-28 @ 08:29:30
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: J.eynie

Min blogg har egen kategori som består mestadels av OTH! ;) Men hey.. är en serie"junkie" too!
Dawsons Creek, Felicity, 90210, Gilmore Girls, Party of Five = gamla serier jag följde slaviskt :)
Men numera är: OTH, Cashmere Mafia, DH mina, Americas Next Top Model mina favoriter!

2008-04-30 @ 11:36:33
URL: http://jeynie.blogg.se
Postat av: Emilia

Jeynie: Hehe bra då är jag inte en nördie haha :P Juste cashmere mafia glömde jag helt bort att skriva, den älskar jag också. Men den har ju paus nu pga strejken, hoppas det kommer nya avsnitt snart :)

2008-05-01 @ 20:44:58
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0