Shopping makes me happy

    

Idag är jag ledig och den här dagen har verkligen hittills varit den perfekta lediga dagen. Dagen startade med ett frisörbesök på Klippotek1, där jag alltid klipper och slingar mig. Jag älskar verkligen att bli ompysslad och där blir man verkligen det. De har superfina lokaler och alla är så pratglada och söta. Dessutom så älskar jag när någon håller på med mitt hår. När man sköljer bort hårfärgen får man ligga i massagestolar i ett rum med lugn musik och när hon lämande mig där i stolen för att de övre slingorna skulle få verka så somnade jag nästan hehe. Haha det här är ju nästan som att vara på spa tänkte jag när jag låg där i en massagestol och fick hårbottensmassage och massa härliga produkter i håret, SÅ skönt!
Så nu är jag nyslingad och nyklippt, klippte bort allt som var slitet och lite uppklippt och sneluggen såklart.

Köpte även med mig min hårinpackning som var slut och även en produkt från redken som skulle stärka håret och massa bra hehe, dyr var den men frisören sa att den var bra haha så jag litar på henne :) Totalt gick allt på 1600:- (1000 för håret och 600 för produkterna)
Efter frisörbesöket kilade jag in i några butiker bland annat Oasis och där hittade jag äntligen en skitsnygg bikini. Det är exakt så jag har föreställt mig den i huvudet och där hängde den. Så den fick åka med hem. Den var inte så dyr för att vara oasis, 199 kronor per del kostade den, helt okej.

Sen kan jag passa på att visa min nya ögonfransböjare som jag köpte i fredags från Make up store, den fungerar jättebra och var absolut värd pengarna. Kilade även in en snabbis på Gina tricot i fredags och där hittade jag den här jättesöta pricka klänningen som jag föll direkt för, 149:- som vanligt superbilligt :)

Kommentarer
Postat av: angelique

tittade också på den prickiga, men köpte den marinblå istället :D kul att du tittade förbi också! :)

2008-04-29 @ 11:48:23
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0