TGIF

Äntligen är det underbara fredag. Allt är underbart med den här dagen: LÖNING, det är superfint väder ute, jag är ledig och ikväll ska jag träffa tjejena och käka ute.
image1221
Idag är alltså en bra dag! Jag trodde att jag skulle lyckas få klippa och slinga håret idag också men dumma jag glömde ju att boka i veckan så jag fick ringa imorse och såklart att det inte finns några tider idag när det är löning och allt. Så jag bokade tid på måndag, längtar! Det är så skönt när man är nyklippt och nyslingad, just nu känner jag mig jätteful för jag hatar verkligen utväxt. Okej det syns inte så mycket på mig eftersom att jag inte har så ljusa slingor men ändå :P

Men jag ska åka till skärholmen iaf för jag måste köpa en fransböjare asap. Sen ville brorsan med och leta efter ett par skor och det är alltid kul med skor hehe även fast det inte är till mig :P
Jag längtar tills ikväll, var så länge sedan vi gjorde något alla girls :) Alltid lika mysigt när vi väl ses allihop. Saknar gymnasietiden då vi kunde ses varje dag. Men ikväll ska vi iaf ut och käka på fridays och kanske ta någon drink någonstans sedan, vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0