Typiskt

Jag är helt säker på att jag hade kryssat bort min jourtid idag (när man lämnar in schemat kan man kryssa bort en dag man inte vill eller kan jobba) Och då hade jag kryssat bort den här för jag ville inte ha jourtid på en fredag. Så tråkigt att inte kunna planera något till kvällen men enda ledig kväll den helgen tänkte jag.

Och så imorse så himla typiskt så ringer de och säger att jag får komma in och jobba idag. (När man har jour brukar de typ aldrig ringa annars) Ja var ju helt nyvaken och förvirrad och frågade om jag inte hade kryssat bort den här. Men de sa nej. Fast jag vet att det var den här fredagen för jag har ingen annnan jourtid denna månad på en fredag. Men tiden var hur som helst 10,30 till 14,30 och det var ju en bra tid så det blev ju bra iaf :)

Men haha tur att de inte hade sagt 15-22 eller något sådant. Så nu får jag pengar och får ha en ledig kväll, nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0