California here we come

Jag sitter och kollar på Kalifornien resor. Sitter och kollar flygpriser, hotell, hyrbilar och roadtrip tips. Gud vad jag vill åka nu! Det skulle vara den grymmaste resan i mitt liv. Hoppas bara vi hinner spara ihop tillräckligt med pengar efter flytten. Men klart vi klarar det, vill man något tillräckligt mycket så går det nog :)

  

Tänk 3 veckor i Kalifornien med hyrbil. Strosa runt på gatorna i LA, testa surfing på någon utav de härliga stränderna längs kusten, åka en helg till Las Vegas, gå på Six flags nöjesparken och såklart shoppa och äta god mat.

Vi får se :) Men just nu är det iaf planen till nästa sommar :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Såhär gör vi: Du är där 2 veckor med Micko .. sen kommer jag å så är vi där i två veckor till! Och DÅ tar vi Six flags!!!! ;)

2008-08-17 @ 23:15:40
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0