Första veckan

Nu har första veckan gått på nya jobbet. Och jag kan säga att jag trivs väldigt bra. Alla är så himla snälla och det är ett bra gäng som jag hamnat i. Eftersom det är nystartat (invigdes i slutet av maj så det har endast varit igång i lite juni) så är allt väldigt nytt och lite rörigt. Men det kommer bli bra så fort alla kommit in i rutinerna och så. Jag hoppas jag snappar upp allt fort så jag kan hänga med ordentligt i allt jobbsnack, som när det ringer i receptionen och någon har en utbildning bokad hos oss så har inte jag riktigt koll på vem som jobbar vart medan tjejen jag jobbar med kan allt sådant eftersom hon har bokat in utbildningarn i våra lokaler tidigare i sommar. Så jag längtar tills jag också har stenkoll :)

 
Superfina blommor som jag fick andra dagen av mina fina kollegor som ett "Välkommen till oss", så gulligt :) På en dag hade de redan snappat upp att min favoritfärg är rosa :)

Kommentarer
Postat av: Eleni

tudilooo.

här kommer ett litet inlägg från din "nya kollega" funkar hur bra som helst på jobbet juh. Jättebra blogg tycker..har sparat den under favoriter...

Vi ses imorgon...//E

2008-08-13 @ 18:42:08
Postat av: Emilia

Hej Eleni, kul att du hittade hit :) Hehe okej då måste jag fortsätta skriva intressanta saker med andra ord ;) Det ekar ganska tomt nu hehe är för trött när jag kommer hem :P



Ses imorrn :)

2008-08-14 @ 18:18:21
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Angela

vad säger du om att DE visste att din favoritfärg var rosa.. det var faktiskt JAG som hade stenkoll..

:p

2008-08-19 @ 15:46:56
Postat av: Emilia

hehe förlåt :P Det var DU som var så duktig och söt som snappa upp det så fort :) Ska berömma dig imorrn :)

2008-08-20 @ 21:40:18
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0