God morgon

Herregud va vi har sovit länge inatt. Igår kväll så la vi oss i sängen vid klockan 11 med kläderna på och allt, tror ni inte att vi somnade och vaknade kl. 03.30! Då är man lagom förvirrad. Jag trodde att det var morgon men sedan när jag såg att jag hade kläderna på så kom jag ihåg att vi faktiskt aldrig gick upp. Sen vaknade jag vid 10 imorse haha. Så nu är jag ganska utvilad kan man säga. Vi har precis avnjutit en stor härlig frukost.

Planerna idag är att åka och hämta tvbänken på EM som har kommit. Och ikväll blir det fest med gamla "gänget" hehe. Idag när vi åt frukost så kom vi på att nu är det mindre än två månader kvar tills inflytt. Jag måste snart börja packa mina saker hemma hos mamma och pappa. Det är nog mycket som jag kan kasta där. Dessutom har vi lite saker som vi måste göra. Som att köpa tapeter till de två fondväggar vi ska ha, köpa sängram och säng, köpa handdtag skåpsluckorna i köket. Här om dagen när pendeln var försenad så började jag räkna i kalendern och kom då fram till att jag har ca 42 dagar till jag måste åka pendeln till jobbet :) hehe... 




Kommentarer
Postat av: Eleni

å du längtar verkligen till nya lägenheten :)

inflyttningsfest?

2008-08-16 @ 12:22:49
Postat av: Emilia

Eleni: Ja vi har ju väntat sedan i januari :) Hehe så man är ganska trött på att vänta :) Klart det blir men det lär nog dröja, vill ju få det fint först :)

2008-08-16 @ 14:37:36
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0