Härliga söndag

Idag har jag gjort massor av roliga saker. Jag hade lurat med Cissi till stan och sagt att jag ville ha shoppingsällskap med istället hade jag bokat bord på Nordic light hotels brunch för att fira hennes 20 årsdag :) Kunde inte blivit mer "Emilia och Cecilia aktikgt" Det fanns massa smarrigt på buffén bla: smoothies, amarican pancakes, färska frukter, minihamburagre, räkor och massa goda saker att göra egen sallad med. Efter det här var vi väldigt mätta! Sedan gick vi och kollade lite inredning och sedan gick vi till NK där jag skulle kolla på bla. Lexington morgonrocken flr att se vilken storlek jag skulle ha men den var inte alls så mjuk och skön osm jag trodde. Kändes likadan i materalet som tex en från hemtex så då känns det ju helt onödigt att det är en så dyr. Så nu ska jag stryka den från önskelistan.

Kommentarer
Postat av: Nadja Joon

Hej emilia!

förut skrev du om ditt jobb på ica maxi...vart jobbar du nu?

2008-08-29 @ 16:45:35
URL: http://nadjajoons.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej :)



Nu jobbar jag på ett dotterbolag till SJ som receptionist och konferensvärdinna :)

2008-08-30 @ 16:42:18
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0