Klantig

Jah lyckades med något otroligt skillat idag eftermiddag. Jag glömde mobilen på jobbet! Det känns verkligen konstigt att inte kunna ringa någon. Jobbigt att inte kunna ringa och fråga Micko vart han är och när han kommer hem. Han skulle nämligen träna efter jobbet och då kan det ta allt mellan 1 till 3 timmar. Normalt kan man ju ringa och kolla lite så man vet med maten men men är man klantig så är man :P

Idag hade vi en kaffeutbildning på jobbet. Vi har ju även ett litet café i våran lokal där det ska säljas kaffe, sallader, soppa och lite mackor. Så nu var det dags att lära sig kaffemaskinen. Så nu ska jag förhoppningsvis veta hur man gör alla vanliga: Latte, espresso, cappucino, macchiato, chailatte osv. Men det krävs lite träning för att få till det perfekta skummet hehe men det ska jag och Angela (min söta kollega i receptionen) träna på imorrn :)

Alltså en mycket rolig dag på jobbet :) För alla som undrar så trivs jag jättebra och jag är så glad att det blev det här stället och inte det andra som jag var nära på att få. Här kommer jag trivas perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0