P.S I love You



Såg nyss klart på filmen P.S I love you. Jag kan ju säga sähär att svullnaden i mitt ansiktet har väl KANSKE börjat gått ner igen eftersom jag gråtit så mycket under hela filmen. Den var helt underbar. Så vacker och romantisk så jag tror nästan det är omöjligt att inte gråta till den här filmen. Den handlar om en tjej som förlorar sin man i cancer och så visar det sig att han skrivit brev till henne för att hjälpe henne gå vidare efter han gått bort. 

När jag ser sorgliga filmer eller lyssnar på sorglig musik så kommer alltid min supercheesiga sida fram. Jag tror att jag grät så mycket eller jag vet att jag grät så mycket under filmen för jag lever mig in i situationen själv. (Jag sa ju att jag blev cheesy) Speciellt i den här filmen när det var ett så gulligt par som varit tillsammans sedan de var unga. Då kopplar man allt som händer till sig själv. Så nu vill jag bara ha hem min hubby och kramas :) hihi...

Hur som helst nu ska jag sluta bara pladdra emiliaprat. Men tjejer (det är ingen killfilm, de förstår sig inte på sånt där) ni måste se den här filmen om ni inte gjort det. Perfekt "sittaipyamasochätagodisframför" film. Tur att jag inte såg den på bio! Herregud det hade varit lite jobbigt, inte för att jag tror att jag hade varit ensam om att sitta och snora haha.

Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0