Äntligen helg

Det är så skönt med helg! Det bästa med hela helgen är nästan att man får sova hur länge man vill. Idag hade vi en skön sovmorgon till 11 och efter det knallade jag ner till affären och köpte färsk baugette och gjorde smarriga frukostmackor. Planerna för dagen är bara att njuta av helgen. VI ska åka och handla, kanske gå på en promenad och så ska jag göra knäck. Hoppas det går bra för förra året så brände jag den (för första gången) så jag blev grymt besviken, så det står mycket på spel i år :P

Hoppas ni alla frå en mysig lördag.

Btw så har jag tappat bort min kameraladdare så jag kan inte ladda upp nya bilder för tillfället.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Lycka till med knäcken..... du kan få låna min kamera-sladd.

2008-12-13 @ 16:23:31
Postat av: M o l l y m u s

Vad vill ni att jag ska skriva i min blogg?

Vad är kul att läsa?

Säg gärna vad du tycker!



Kommentera gärna mina bilder också!

2008-12-15 @ 22:06:33
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

Du lyckades säkert superbra med din knäck :D

2008-12-16 @ 17:15:29
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Eleni

hej hej

hoppas att du har det bra!

ledig och allt...

själv sitter jag på jobbet &%&%&/&%¤""#¤"#"¤#" Och är inte bitter alls ;(

haha



God Jul och Gott nytt år om vi inte hörs.

kram

2008-12-23 @ 09:29:08
Postat av: Emilia

Hej Eleni :)



Jag har det superbra har haft en riktig slappardag och storstädat :) Men imorgon får du också vara ledig och ha julmys. God Jul på dig <3



Kram Emilia

2008-12-23 @ 16:24:14
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0