Dan före dopparedan

Jag tycker inte alls att det känns som att julafton är imorgon. Det är så tråkigt att det inte är snö ute, utan snö får man aldrig riktigt den där julkänslan. Men jag har gjort mitt bästa för att få lite julkänsla här hemma nu. Jag har tänt upp massor med levande ljus och har julmusik på i högtalarna.

Imorgon kommer M och jag för första gången spendera hela julafton tillsammans, det känns väldigt vuxet :) hehe. Vi kommer att åka runt så att vi hinner se alla.


Live från mig :) Det är synd att man inte kan få den riktiga myskänslan på bild.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ni bor verkligen jätte fint:)

2008-12-27 @ 23:22:19
Postat av: Emilia

Hanna: Tack :)

2008-12-28 @ 15:24:57
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0