Julklappsstressen över

Idag blev jag helt klar med min julklappsshopping! Nu kan jag helt koppla av inför julen. Det blev en tripp till BR leksaker i gallerian efter jobbet med Camilla och vi båda gick som barn och testade alla leksaker. Man blir som barn på nytt när man är i leksaksaffärer, det finns ju så mycket häftiga saker nu för tiden.

Jag tycker nästan att det är pinsamt att skriva nu för jag vet att jag är usel på att blogga just nu. Jag är verkligen inne i en dålig blogg period. Får se om jag hittar tillbaka till mitt gamla bloggjag. Det var lite lättare då man bara jobbade 50%.

Imorgon är det sista "riktiga" jobbdagen för i år. För nästa vecka är det egentligen bara en dag då vi har gäster och då är det ett event så det är rätt så kul. Sen är det 2 veckors julledighet som väntar. Det är så kul för det känns som man har lite att se fram emot nu. Dels själva ledigheten och sedan julafton, nyårsafton och sedan Göteborgshelgen i januari. Kul att det händer lite saker :)

Nu ska jag kika lite på tv och snart gå och lägga mig, jag behöver lite sömn känner jag. Imorgon ska vi hem till mamma och pappa eter jobbet för att fira mamma som fyller år.

Hade gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0