Kokböcker



Har glmt att visa våran senaste uppdatering i hemmet. Pappa har varit här och jobbat igen hehe och den här gången fick han borra upp en tavellist i köket. Vi hade köpt 2 stycken men när nummer ett var uppe så kände jag att det skulle bli alldeles för mycket med två. Så nu sitter mina favoriter upp på väggen medan resten står på ett eget hyllplan vi spisen.

Nu saknas verkligen bara gardiner sen kommer det verkligen kännas som hemma. Det är så mysigt för ju mer saker som kommer upp på väggarna osv ju mer personligt blir det.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad fint det blev! Jag hade önskat mig kokböcker av Tomtefar, helst Leilas, men tror inte jag varit nog snäll för jag fick inga.. Får ha siktet inställt på födelsedagen istället och hålla tummarna!

Hälsningar Annika

2008-12-29 @ 17:51:25
Postat av: Emilia

Annika: Ja Leilas kokbok är verkligen bra :) Så den kan jag lova att den är värd att köpa om du inte skulle få den på födelsedagen :)

Hälsningar Emilia

2008-12-29 @ 20:07:34
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0