New year, new clothes

Nu när det snart är nytt år och jag har skaffat mig ett gymkort på balance vid jobbet så tyckte jag att det var dags att samla på sig lite nya snygga träningskläder. Så idag har vi varit båda två på jakt efter träningstillbehör. Vi började med en tripp til Globens köpcentrum men där var det helt dött och inga reor alls så vi åkte vidare till Sickla köpkvarter och där hittade vi massor. Jag köpte ett par adidas tights som jag kollat på länge, ett rosa träningslinne från nike och en sportbh. Det var tyvärr ingen rea på någon utav plaggen men allt gick på ca 750:- vilket var bra pris ändå. Nu behöver jag bara lite mer träningslinnen, jag vill ha fler i samma material som mitt nikelinne för de är mycket bättre att träna i än de som är i bomull.



Jag hittade även ett par riktigt snygga vita nike skor som jag nu ångrade att jag inte köpte. Så imorgon måste jag ta mig till sickla och köpa dem innan dem tar slut. Det var 25% rabatt på alla skor just nu och jag har ju faktiskt inga inomhus träningsskor så man kan nästan säga att jag måste köpa dem hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0