Nu är julen över


Jag tog inte så mycket kort men här är ett på julgranen och en på min favorit vid julen: Mammas ris á la malta med hemgjord hallonsaftsås, mmmm...

Det är alltid samma konstiga känsla man får när julen är över. Man förbereder så himla mycket inför en dag och så pang så är den över. Men vi hade hur som helst en jättemysig julafton som vi först spenderade hos M´s pappa där vi åt jullunch, sen åkte vi hem till mina föräldrar och där åt vi julmiddag (en massa ätande, men det hör ju till) och öppnade paket. Där stannade vi tills det var dags att åka till sista stoppet som var M´s syster där vi hade det mysigt och spelade spel, bland annat rock band :)

Jag fick så himla många fina presenter att jag undrar om jag varit extra snäll i år ;) hihi




Bruka Designskålar, Filippa K muggar, Tomas Sabo berlocker, Dior rengöringsprodukter, blus, vas, vetekudde, bäddset, ljuslyktor, trisslotter, presentkort på H&M, skedar från rosti, fångrem till snowboarden, muffinsformar, lykta till balkongen (ej med på bild), vit hemtelefon (egentligen M´s present men den gynnar mig med hehe)

Tusen tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0