Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering på sistonde men nu har jag så mycket att titta runt på när jag har min lediga tid. Ni kan ju gissa vad jag gör; lägenhetsplanering. Det är så kul!

Det jag gör just nu är bara att surfa runt på olika bloggar och mycket på hemnet. Hemnet är faktiskt jättebra för att hitta inspiration eftersom du får se så många olika hem och olika stilar (även fast många ser exakt likadana ut). Just nu har jag suttit och gått igenom en utav mina favoritbloggar Gizmolinas, hon har verkligen ett fint hem!

Idag är jag ledig och på kvällen blir det middag hos Patric & Nike (våra gemensamma vänner som köpt lägenhet i samma nybygge som oss, alltså våra blivande grannar). Så himla kul att ha några man känner så himla nära, perfekt att det är ett par också :) Och alla mina vänner här får komma och hälsa på mig ofta! Hehe det ser jag fram emot mycket också att kunna bjuda hem folk, för det kan man ju inte direkt göra nu när man bor hemma på samma sätt.

Nu, frukost! :) ♥

(Inlägget funkade inte att publicera i natt så det förklarar pupliceringstiden, hehe jag åt inte frukost då :P Ändrade texten imorse från sova till frukost hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0