Inspiration

Sånt här gillar jag. En hel katalog med inspiration! Jag gillade sovrummet som är på sida 38. Jag gillar ju den vita lite antika och romantiska stilen och min dröm är ju att ha ett gammalt hus som man renoverar upp i den stilen. Men fråga är bara hur jag vill att vi ska ha det i lägenheten. Det passar ju kanske inte riktigt in där. Men jag var ju inne på att sovrummet skulle ha den stilen men jag vet inte. Finns så mycket olika stilar jag gillar och det här är bara en utav dem. Men jag gillar tanken av att när man går in i sovrummet så ska man känna "ååå va mysigt här vill jag mysa ner mig i sängen"-känslan.

Hmm det återstår att se, det är ju ett tag kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Grattis till lånet! Visst är det härligt att planera? :o)...Det gör jag också...dock har vi sååå litet så vi får ju inte plats med någonting...haha. Men drömma kan man ju alltid göra :o)...

2008-02-04 @ 10:18:16
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Emilia

Joysan: Tack :) Ja det är underbart. Haha alla tjejer drömmer väl om att inreda sin första lägenhet? HAHA :) Stackars killar ;) hihi

2008-02-04 @ 11:08:24
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0